På söndagar vilar man!

Jag har börjat vila mer på dagarna vilket har resulterat i att jag inte alls har ont i magen längre, skönt! Idag är det 54 dagar tills den lilla jäntan är beräknad, känns helt sjukt. 
 
På onsdag ska vi på infomöte om pappas rehab så det ska bli spännande sen till helgen är tanken att vi ska fara till Stockholm till syster och CO. Känns lite som sista chansen innan bumlingen anländer. Nu måste vi bara hitta någon som tar hand om de två bumlingarna vi redan har här hemma, dvs missarna de små. Gulliga och ulliga!
 
Igår kom Emil, Malin, Arne och Johnny över för att spela talisman. Som den perfekta värdinnan vägrade jag vara med och spela, åt chips sen gick jag la mig och sov i 2 timmar. Men.jag.är.så.otroligt.trött.att.det.saknar.motstycke. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0