Uppe med tuppen

Igår åt vi standardmiddagen på fredagar, tacos! Gjorde den vanliga vitlöksröran och idag tror jag att jag vaknade av min egen andedräkt efter den vitlöksattacken jag blev utsatt för igår! Jag har försökt väcka Pontus men han vägrar öppna ögonen. Så då ringde jag pappa för sällskap men han sov också så nu har jag ingen att prata med!
 
I alla fall. Vid 22:30 igår bestämde vi att det var dags för lite geocaching! Men så fort det blev mörkt blev det lite tråkigare. Fattar inte hur vi kunde göra det här alla mörka nätter i februari! Nåväl, det är en superrolig hobby iaf. Pontus hamnade i ett deprimerat läge (och drog en av de mer rejäla svordomsramsor jag hört på länge) igår när vi var ute och han insåg att han hade glömt sin..... pannlampa! I början tyckte jag att det kändes weird att han sprang omkring med den men nu har jag insett att den är rätt smidig när man är ute och ränner haha. 
 
Ikväll blir det grillning! Hoppas vädret håller i sig för det lilla jag ser nu ser iaf fint ut. Jag föreslog för Pontus när jag försökte väcka honom nyss att vi kanske kunde åka och bada i en sjö idag. Uppenbarligen kan man inte det än haha. Tankeverksamheten är kanske inte på topp just nu!
 
 
 
Igår fyllde min lilla skrutta 4 år! Det blev godis för hela slanten. Även om hon snarare skulle behöva gå på diet. Men hon har sånt litet gulligt katthuvud att man bara vill nosa hela dagen lång på hennes lilla kattpanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0