Hoppsan

Alltså, det är ingen äktenskapskris på gång här, vilket men kanske kunde tro med tanke på mitt förra inlägg hehe. Igår dök vi ner i soffan och käkade tacos och kollade på Lets dance. Det kanske låter tråkigt men att vara hemma på helgerna är väl typ ungefär det bästa som finns. Imorse sov vi ut (jag vaknade 9 i vanlig ordning utvilad och charmig), sen har vi varit ute och cachat hela dagen. Tyvärr regnade det en skvätt men det var skönt ändå! Sen var vi ut en sväng nu till Timrå och kollade på cruisingen men det var både kallt och för mycket avgaser så nu är vi hemma igen.
 
 
De små missarna lever och frodas också. Igår var det Britt-Maries lyckodag för jag tvättade och bytte sängkläder. Det finns ingenting den katten älskar så mycket som när man bäddar in henne under lakanet osv. Där kan hon ligga hur länge som helst. Tänk att jag har världens bästa katter och pojkvän, hurra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0