Att bita ihop.

Idag går jag på halvfart. Så oerhört trött trots en hel natts sömn. Kanske borde ta mig till en läkare för att kolla mina värden, känner mig inte riktigt hundra. Däremot så får jag nu mer motion än någonsin när vi är ute och geocachar. Mer motion och mer blåmärken och skrapsår av alla turer i skogen :)
 
Håller på att tvätta alla sängkläder och liknande här hemma just nu. Känner mig så låst när jag väntar att någon ska ringa för att boka in ett möte samtidigt som jag skulle vilja åka ner och träffa min teamchef på jobbet innan sommaren. Men man får ta det som det kommer. P slutar om en halvtimme och jag kan verkligen behöva honom just nu. Ibland har man sådana dagar.
 
 
 
Jag tror att om solen bara ville komma fram skulle allt kännas lite ljusare!
 
hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0