Hallå hej!

Skriver uppsats och äter riskakor för brinnande livet! Tänk den dag man slipper känna stress. Har aldrig upplevt en sådan dag i hela mitt liv tror jag haha.
 
Ni är inte så många men vilka är ni som läser? Förmodligen kommer ingen svara för hälften är väl här för att snoka höhö. Funderar på att låsa bloggen så om ni vill ha lösen får ni skriva en kommentar, mina kommentarer måste godkännas men i detta inlägg godkänner jag inga kommentarer. Det är mest för min egen nyfikenhets skull :)
 
Förresten! På måndag har jag och min lilla skrutt officiellt varit tillsammans 1 år! Jo jag tackar jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag, vem annars! När kommer ni ner!!!??? Puss Sis

2013-03-26 @ 14:35:11
Postat av: CAMELTOE

HEJ ;D

2013-03-28 @ 19:42:03
Postat av: smeuuls mor

I love u Liselott Marie-Louise häggsdotter ;) <3

2013-03-28 @ 19:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0