Väntar och väntar..

Här hemma väntar och väntar vi. Men inget pling i mobilen.
 
Var mycket trevligt hos Jennifer! Sen åkte jag till pappa där Pontus redan var och väntade. En snabb middag sen drog vi en repa förbi lekparken där man har kutat omkring åtskilliga gånger som liten kattunge. På tal om katter pratade jag och pappa om katten som vi hade när jag var mindre. Vet egentligen inte var den kom ifrån men den stannade hos oss. Eventuellt kan det ha varit för att jag bar in den i huset och mamma sedan matade den haha. I vilket fall berättade pappa idag att han hade KÖRT IVÄG katten med bilen bort till Sundsbruk för att den inte skulle stanna hos oss. Men efter tre dagar var den tillbaka till min stora förtjusning! Sen tog grannen den till veterinären och avlivade den när jag levde livets glada dagar i Finland. Jo, jag tackar ja. Men tänk att den kom tillbaka! Alltså inte från avlivningen utan från Sundsbruk!! Den måste ha känt att jag redan då ömmade för katter. Fast jag vet inte vilket kön den var. Den hette dessutom bara Katten. 
 
Och NÄR i hela fridens dagar ska Sons of anarchy börja igen? Jag känner att jag inte riktigt kan nöja mig med svaret "till hösten". Jag vill veta månad, dag, tidpunkt, kanal och plats. OK?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0