Sleepless

Åh, herregud. Inatt när PJ fick och lade sig vid 01 hade jag lite svårt att somna. Så jag låg i sängen och spelade lite spel på mobilen sen slösurfade jag lite. Helt plötsligt ringer Pontus alarm och klockan var 04:15. Så jag slog på teven.. blev inte trött. Kollade på en serie på datorn.. blev inte trött. Vid 8 slumrade jag till någon timme och nu känns det som jag blivit överkörd av en skördetröska. Vet inte om det är att jag hällde i mig massa kaffe igår, men det var iofs på eftermiddagen. Ska aldrig mer dricka en kopp kaffe efter 13:30 haha.
 
Igår kväll var vi ute i typ 6 timmar och cachade. Om det inte var för alla ***** mygg hade jag kunnat bott utomhus. Mina bett är så svullna och blå! Hatar mygg.
 
Nä, nu måste jag bända upp ögat och fara iväg en sväng till Söderstrumpa för lite update. Sen blir det middag hos den helige fadern och ikväll skulle det inte förvåna mig om vi är ute och friskluftar oss!
 
 

Kommentarer
Postat av: Pontus

Min älskling!!!

2013-07-03 @ 22:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0