Härlig helg!

I fredags skickade in man sista uppgifterna på lärarutbildningen då, känns märkligt. Det har onekligen varit 3½ år av blandade känslor, men lätt värt det!
 
I fredags var vi och åt lite grillat hemma hos Pontus föräldrar sen var vi och spelade minigolf med Emil & Malin, Rasmus och Johnny. Jag kom sist... trodde det var mest poäng som räknades. Minigolf är inget för mig, jag blir så lätt irriterad när bollen inte går som jag vill :)
 
Igår var vi och handlade mat sen var i ute nästan 5 timmar och cachade. Har man detta som fritidsintresse behöver man sannerligen inget gymkort. Hett tips från mig!
 
Nu har vi nyss kommit hem från Juniskär där vi var och fiskade med Therese, Andreas och Ida. Jag har inte bara otur i minigolf, jag har otur i metning också. Men men, om det var kattungesniff som var tävlingen skulle jag vara överlägsen. Tur man är bra på något. Vi käkade på Juniskärs café innan vi drog hemåt och nu väntar tvättstugan. Ska se om jag kan lägga in några bilder om ett tag, men först... rena lakan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0