Fladdermusbajs!

Imorse trodde jag det var någon som skämtade med mig när alarmet ringde. Jag trevade mig fram i lägenheten som en mullvad, såg inget - hörde inget - fattade inget. I vilket fall var vi på Pontus systerbarns avslutningar i kyrkan. Sen var vi och fikade hos Elin innan vi for hem för att vila. Det gick jättebra! För Pontus alltså. Han somnade på två sekunder blankt och snarkade sen i 1 ½ timme medan en annan fick vrida sig i plågor. Men det var bara att bita ihop och åka på studentskiva på Alnö. Sen hem en snabbis innan vi var ut och cachade. Bland fladdermusbajs. Jag tvingade Pontus att ta av sig alla kläder i hallen och nu har vi lagt kläderna i dubbla påsar och bokat tvättid kl 07 imorgon. Haha åååh man måste alltid ta det säkra före det osäkra! Inget fladdermusbajs i våran lägenhet tack på förhand. Vad skulle Britt-Marie säga då?
 
 
Bilder från dagen:
 
 
 
 
 
 
 
Haha, det blev lite skakigt när jag skulle panorama mig men ändock!
 
 
Pontus och hans pappa har likadana skor vilket förr eller senare skulle slutat i att nån av dem tar fel. Today was the day!
 
 
 
 
 
 
NU ska jag sova! Good night, dont let the bedbug bite! Helt allvarligt, har vi dragit hem typ vägglöss eller liknande från denna kvällstur tänker jag fasen stämma varenda fladdermouse i denna kommun!

Kommentarer
Postat av: Pontus

Du är mitt allt! <3

2013-06-18 @ 13:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0