Fantastisk!

Den filmen vi såg igår, En oväntad vänskap/Intouchables, är verkligen en av de bästa filmerna jag sett på länge! En riktig feel-good film som alla borde se. Den påminde nästan lite om The blind side fast ändå inte haha. Denna var dock mycket bättre! Jag måste nog se om den snart igen. Inte nog med detta så hittade jag även ny favoritlåt på piano i filmen! Citat Pontus: "Men ååh, nu kommer du lägga in den på spotify och lyssna på den HELA tiden!".
 
Jag älskar allt man blir varm i hjärtat av, såsom:
 
Kärlek, min familj, mina vänner, gosiga djur, varma sommarkvällar, kramar, regn mot fönsterbrädan på natten, musik, kvällsdopp på sommaren, smultron, fina klänningar, skrattande bebisar, solsken, Astrid Lindgren, fina barndomsminnen, lägga sig nyduschad i en renbäddad säng, fina skor, att se dom man älskar vara lyckliga, saltlakrits, att vakna varje morgon bredvid den man älskar, stjärnklara nätter, sommarlov, naturen, fredagsmys, bra filmer, fina citat.
 
Det finns mycket som för en genuint lycklig! Man kanske borde fokusera på de ljusa sakerna i livet istället för att gräva ner sig i de problem man har. Problemen blir aldrig större än man själv själv gör dom!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0