Måndag

Bra bloggare jag är! Men jag har haft annat för mig. Istället för massa blaj så kommer här istället en bildkavalkad på den senaste tiden i vårat liv!
 
 
Såhär såg det ut på midsommarafton när PJ kokade färskpotatis som en galning. Sen for vi ut till Therese och Hofling och firade midsommar. Vi kom inte hem så sent och det var skönt!
 
 
 
 
 
 
Vi har varit på Norra berget och sett Bröderna Lejonhjärta, superbra var det! Bröderna Lejonhjärta delar första platsen, bland Astrid Lindgrens sagor, med Ronja och Pippi!
 
 
 
 
 
Vi tog med oss fika och mötte Fredrik, Sara och little Simon i sidsjön och fiskade en kväll. Jag provade mitt nya kastspö som jag fick av PJ när jag fyllde år. Det fyllde inte direkt sin funktion för jag fick ingen fisk alls!!! Men fint spö :)
 
 
I fredags var vi i Nacksta och grillade med Sara, Fredrik, Emil och Malin. Sedan spelade vi lite sällskapsspel och team HäggblomJonsson kammade hem segern i både Med andra ord och TP! Jo, jag tackar ja!
 
 
Häromkvällen var vi på spikarna för att ta en cache, fint!
 
 
 
Nu ska vi fara iväg och bada med Jennifer och barnen trots tveksam temperatur, men det blir nog bra! Sen jobb ikväll, börjar 19.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0