Friday

God dag!  
 
Igår gjorde jag ett par timmar på morgon på min ind. VFU sen åkte jag hem och väckte världens tröttaste pojkvän! Jag är så dålig på att vänta så jag gav min alla hjärtansdagpresent till Pontus redan på onsdagen. Jag hade framkallat lite svartvita kort och köpt en sån stor ram där det får plats flera fotografier. Det vart jättefint om jag får säga det själv höhö. 
 
Käkade kycklingfilé och hemmagjorda potatisklyftor igår. Sen rörde jag ihop en sallad med tomat, rödlök och fetaost, snacka om magisk blandning. Som vanligt gjorde vi en sås på creme fraiche och precis som vanligt missbrukar jag vitlök i mängder. Skulle åka med pappa och handla imorse och så fort jag klev in i bilen sa han att jag stank vitlök! Herregud, hade väl varit värre om jag stank svett eller liknande. Vitlök är faktiskt bra för hjärtat!
 
Nu ska jag dricka kaffe och våra mitt hår. P är borta och roar sig med sina dataspel och jag ska träffa Semlan om någon timme. I helgen blir det pluggggggggg hela helgen lång!
 
Och hörrni, kom ihåg att det inte är snällt att tala illa om människor ni inte känner. Tänk på det nästa gången ni bestämmer er för att lägga tid på skitsnack. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0