Guldgossen.

Äntligen är kemiuppgiften inskickad! Eftersom pappa kom med mitt nya köksbord idag tänkte jag ägna resten av kvällen åt att städa och snörvla. Jävla skitförkylning. Men först! En snabb shoppingtur på en matbutik med min hemlige älskare sen middag hos papi chulo.

Det var med sorg i hjärtat jag la ut min paljettklänning från Nelly på tradera. En sak är säker iaf och det är att människorna som gjort den klänningen inte kan sy! Den var för stor över låren, svinstor över axlarna men över brösten var det som ett korvskinn, tyckte nästan jag hörde hur det sprakade i sömmarna. Helt värdelöst. Måste alltså skaffa mig fetare lår, bredare axlar och inga tuttar. Any offers?
Titta vilken minibild på mig och Mattsson från nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0