Heeej gumman!

Rise and shine. Vaknade av att Mona lekte med en popcornkärna och sedan satte den i halsen. Åh, detta glamourösa liv! Har precis skrivit klart den alternativa VFU-uppgift jag och Camilla gjorde. Tänkte ta och kolla på de UR-access-programmen vi ska se. Kanske äta ett ägg! Någon sa "Ja, du tror ju att ett kokt ägg täcker hela ditt energibehov under en dag". Nä men vad ska man göra när matlusten fortfarande tryter? Jag har inte valt att bli mätt efter tre tuggor. Jag känner på kläderna att jag har gått ner ganska mycket i vikt och det är ju bra men nu känner jag att det får räcka. Jaja, ingen mening att reflektera över detta!

Vi var nog kanske aldrig perfekta. Men jag saknar dig ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0