Zumba!

Gjorde lite zumba hemma i vardagsrummet ja! Haha man skulle haft någon som filmar en 24/7 så man får se hur jävla dumma man grejer hela tiden. Tänkte åka till friskis men jag har ingen bensin i bilen! Så jag gjorde en nödlösning. Sen ringde pappa och fråga om jag ville ha en pizza haha. Ja varför inte. Det är snyggt med former...

På fredag ska vi till sidsjön med skolan! Då jäklar ska det åkas längd! Sen far vi som sagt till Stockholm. Kan knappt vänta!

På tal om praktiken så är det verkligen när jag är ute på VFU som jag känner att det här ÄR det ska jag vill göra! Man får så mycket tillbaka av barnen och har svårt att tänka mig ett yrke jag skulle trivas bättre med. Det är värt att traggla sig igenom all denna teori!

Det var lite vad jag hade i huvudet just nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är supertrevligt att ni kommer ner! Puss från The Juggos

2011-03-23 @ 22:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0