Tisdag

Stackars Kristoffer spydde galla i flera timmar i söndags. Han var så blek och ynklig i sängen medan jag åt choklad i soffan, snacka om kontraster. Nu är han pigg och alert i alla fall och vi gör middag. Det blir kyckling i ugn, potatisklyftor och vitlökssås gjord på creme fraiche. Jag är så hungrig att jag snart dör! Åt lunch redan 10:30 med barnen idag.. härligt med skolmat igen imorgon blir det kebab haha

Köpte en ram på IKEA (passepartou ingick) och satte in bilder på mig, mamma och pappa. Det vart så fint!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder...MEN, borde där inte också vara en bild på din absoluta favorit? Typ JAG!!!!???

2011-03-15 @ 17:26:54
Postat av: michaela

Vet du, det där är ju på vår sommarstuga i Finland!

Vilka härliga minnen :)

Kram kusin

2011-03-16 @ 06:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0