Perfection.

God morgon! Jag blir så full i skratt över vissa människor. Jag läser en blogg som framstår att vara en riktig know-it-allbrud. Hon kommenterar friskt bloggar som skrivs av människor hon inte gillar. Ofta spydiga kommentarer.. för hon vet ju bäst liksom. Hon är ju en heeeeeeelt annan typ av människa än dom hahaha fruktansvärt underhållande! Hur kan man ens värdera sig högre än någon annan?

Igår när jag och Kristoffer kollade på debatt ang mordet på Carla sa jag att det hade varit bättre om mördaren (alltså pappan till deras gemensamma barn) hade varit där så man fick kasta pil på honom. Mördar man modern till sina egna barn (eller människor öht), våldtar och misshandlar då har jag så svårt att känna någon som helst förståelse. Men betyder det att denna person har mist sitt värde? Ja de gör det förmodligen för många människor. Jag känner mig kluven. Tragiken är i vilket fall ett fakum. Det är en sak som är säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0