Men trött nu.

Katten har börjar löpa IGEN och jag blir snart lika galen som henne. Kristoffer skulle ta henne till veterinären idag men det vart inget av med det så vi får väl se hur mycket sömn det blir inatt då. Denna natt har jag tänkt oerhört syndiga tankar. I ett mycket svagt ögonblick råkade jag säga att jag snart skulle spika upp henne på väggen men då blev Kristoffer så upprörd att vi började bråka haha då var klockan 03 och jag blev aningen svimfärdig.



Finaste bebis! Det är inte alltid så lätt men nog älskar jag dig allt! Ungefär mest i hela världen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag, Hilma och Max borde också ligga i topp på din kärlekslista...väl? Eller är kärleken ett minne blått? (Jag är riktigt rolig efter 21:30) Puss Sis

2011-03-02 @ 22:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0