Åhhhh

Ont ont ont! Pratade med min teamchef tidigare och sa att jag nog kommer imorgon. Börjar dock fundera på om jag lovat för mycket för värken har ökat IGEN! Jag såg att det bara fanns två alvedon kvar och jag greps av svår panik. Måste åka och handla alvedon nu! Har ångest inför måndagen då jag ska till vc igen och låta dem massakera mitt öra. Jag orkar inte säger jag!!!!! Bara det försvinner till Rhodos annars blir jag galen! Ska öronvärk verkligen sitta i såhär länge? Dom kanske har gjort en feldiagnos och eg har jag ngn svår tropisk åkomma, det har säkert hänt förut..... I´m just saying......


Kommentarer
Postat av: Tess

Hej :) Shortsen kommer från Gina Tricot. Kostade 249 spänn och är supersköna.



Enda negativa (som med alla Ginas mörka jeans) är att dem färgar av sig något oerhört. Jag råkade ha på mig dem på skumparty en kväll...såg ut som en mörkblå smurf efter det (;

2011-07-08 @ 23:24:47
URL: http://www.nattstad.se/tessic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0