Wham bam thank you ma' am.

Vilket snökaos! Gör ju inget för mig som ändå bara ligger i sängen hela dagarna. Det är så hemskt men jag har blivit så förslappad att jag behöver botox-injektioner i samtliga delar av kroppen.

I alla fall. Jag gör ju som sagt inget annat än att kolla på Sex and the city och House hela dagarna och häromdagen i ett House-avsnitt kom denna kommentaren upp;

Dr. Foreman: Do you ever watch Gilligan's Island reruns and really really think they're going to get off the island this time?

Precis så är jag!! Varje gång jag kollar på Sex and the city hoppas jag att Carrie ångrar sig och gifter sig med Aidan istället. Så jävla töntigt problem, men ändock fruktansvärt irriterande! Mr Big är ju arrogant och gammal. I alla fall.

Nu ska jag snart till Frida igen och se skräckis. Om vi tar oss fram i detta oväder.





Jag måste bleka tänderna. Samma nyans som Audrina i The Hills tack på förhand.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0