Tröttsamt.

Jag vaknade halv ett! Snacka om slöseri med tid. Men så går det när man har jagat en helt galen kattunge som har massakerat byrån, svingat sig som tarzan i alla möjliga trådar hon har kommit åt och jagat stackars Britt-Marie halva natten.

Tänkte vara halvhurtig och ta en promenad men lurarna till telefonen är borta och det suger utan musik. Så nu försöker jag ladda min vattenskadade sony ericsson, än så länge verkar det fungera peppar peppar! Hoppas jag kan använda den ist för jävla skithtc:n jag använder nu. Har aldrig haft en sämre jävla telefon!!
Jag avskyr dig kära lur!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för tipsen,många av dom låtarna ÄLSKAR jag.

men har glömt bort, tacktack!

2011-01-03 @ 15:03:45
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0