Städhjälp sökes!

Alltså städa! Vem kan kom på detta horribla moment? JAG ORKAR INTE SÄGER JAG! Det ÄR värt att betala för att få hjälp med såna här mardrömssysslor! Det är dessutom helt omöjligt att städa med Kristoffer. Jag städade som en galning och hann städa 3 (!!) rum medan han knappt hunnit med ett halvt. Och då var han tvungen att sätta sig ner och vila. Fatta frustrationen då! Men jag älskar honom trots allt. Det gör jag verkligen.


Tror jag är lite känslig just nu. Pappa ringde förut och sa att vi skulle åka och lämna bilen på verkstaden. Jag tyclte han lät så otrevlig i telefon så då började jag grina. Då frågade Kristoffer varför jag måste grina jämt  och då grinade jag ännu mer hahaha. Komiskt i efterhand! Jag grinar inte jämt. Ibland kan man låtsasgrina för att få lite sympatier. Han har alltså inte lyckas listat ut detta faktum än. En liten parentes bara... utan parentes. Varför säger man så?? En liten parentes när det inte ens finns någon. Denna fråga övergår mitt höga intellekt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0