Shining.

Work work. Jag är så trött men måste hålla mig vaken minst till 20 annars blir det kaoz med mig. Jag ska öppna imorgon på fritids så 06:30 jag ska vara på plats. Men då sover man iaf inte bort dagen haha
Vi gjorde pastasallad med pepparsalami & brie förut. Fifan säger jag bara, det var det snuskigaste jag ätit på länge! Kristoffer gjorde nån form av curry/vitlöksdressing till haha katastrofblandning.







På tal om katastrofer har jag av någon anledning gått omkring och tänkt på äckliga lukter i flera dagar. Här kommer topp 4!
4: Rutten uppsugen kycklingpytt. När jag bodde på södermalm råkade jag tappa ut en påse med kycklingpytt. Så jag DAMMSUGER upp den frysna pytten men glömmer att byta dammsugarpåse. Lägenheten luktade gräsligt hur länge som helst.
3: Avlopp. Ingen närmare förklaring behovs. (tänk naglar, gammal hud och iiiiiiu!!)
2: Gammal fetaost. Grävde i kylskåpet häromdagen och hittade en öppnad fetaost (inte i olja utan en hel bit). Det luktade sur gammal jäst ost. Så fruktansvärt horribelt att jag nästan svimmade.
1: Kristoffers andedräkt häromdagen. Han hade ont i halsen och av någon anledning åt han en chokladbit det första han gjorde när han vaknade. Detta är det värsta jag har känt. Det stack i ögonen och kväljningarna var ett faktum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0