Morristown!

Godmorgon! Av någon anledning började jag och Kristoffer diskutera vargjakten. Kristoffer blir upprörd över att de skjuter vargarna och ja det är hemskt men eftersom jag har varit rädd för vargar sen jag var liten vill jag knappt se en varg på bild ens. Hur kan man vara rädd för vargar? Jo, mamma spelade jätteofta Björn Afzelius i bilen och han har en fruktansvärt sång som heter Morristown. De knäpper med fingrarna och sjunger om mördare och förvridna lik och någonting om en varg. Jag håll seriöst på att bryta ihop där i min barnstol. Var tvungen att lyssna på den nu på spotify och samma känsla infann sig. Hjärtklappning, svettning och illamående! Fruktansvärt.

Något annat som är fruktanvärt är Mona. Hon har skrikit HELA jävla natten. Blir galen på henne, så antingen får vi kastrera henne typ igår eller åka till någon som har en viril katthane haha.
Jättetassen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0