Don´t sell your dreams too soon.

Jag gick upp imorse och skulle hjälpa Kristoffer att leta hans försvunna nycklar. Jag hittade dom i hans ficka. I byxorna han hade på sig. Nåväl sen tänkte jag ta mig en liten vilopaus och drömde världens sorgligaste mardröm. Drömde att jag tog Kristoffers telefon och hittade massa sjuka sms. Han hade alltså ett förhållande med någon annan och skrev att han älskade henne mer och mer för varje dag! Fy fan vilken ångestkänsla. Han blånekade och blånekade och till sist när jag sa att han var tvungen att flytta ut sa han att han visst var kär i henne och att jag skulle ringa Lale för att höra vilken "jävla pussywagon" han egentligen var. Haha, det sista var lite komiskt mitt i all tragik. Vaknade med hjärtklappning och ångest.

Gudarna ska veta hur mycket vi har kämpat för att få detta förhållande att fungera. Men nu är det äntligen bra och så ska det förbli!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0