Borderlinetjej.

Herregud igår höll jag på att dö. Åk aldrig turbon på himlabadet! Bikiniöverdelen åkte av och jag hade vatten upp i alla bihålor som finns. Sen var alla vi och åt asgod middag hos pappa, lövbiff fylld med ädelost! Jag drack lite rosévin och klockan 00 (!!) kläckte någon den smarta idéen att vi skulle åka ner och ta ett glas på allstar. Det var osmart. Ingen egentlig lust så jag satt mest i en soffa sen for vi hem och sov!  Idag for halva familjen hem och här är det en lugn och skön söndag. Jag har (som vanligt) House-maraton och Kristoffer sitter och spelar. Känner mig ovanligt harmonisk idag. Jag blir så glad när jag och Kristoffer får chans umgås med syster, Hilma och Max (ev pappa). Familjen är trots allt det viktigaste som finns.

Jag trivs så bra i skolan nu och snart börjar de 5 praktikveckorna, ska vara i en etta och det kommer säkert bli skitbra!
Telefonen lever sitt eget liv just för tillfället, smsn kommer inte fram och det går inte att ringa någon fast det funkade nyss när jag pratade med semlan! Irriterande men jag är ändock harmonisk haha
Papa bear!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0