Äntligen helg!

Herregud jag är så gristrött att det liknar ingenting. Har jobbat hela veckan. Måste meditera hela helgen för att hitta mitt inre lugn haha.

Slökollade på reprisen av konferensresan förut och skämdes å Blondinbellas vägnar. Hur vågar man säga i tv att man har haft bortamatch? Jag är ju inte direkt pryd av mig men det är något jag aldrig skulle göra! Tänk om pappa skulle kolla. Pappa som tror att man är 12 år fortfarande och försöker bestämma över en mest hela tiden. Men det gör inget för det dämpar min åldersnoja en smula. Kristoffer påpekade dock häromdagen att jag fyller 25 i år. Varföööör gör han så mot mig?
Gud vad jag svamlar. God natt.

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad i helvete! Bliru 25? Det innebär ju att jag också kommer bli det. Fan åh!

2011-01-15 @ 12:50:10
URL: http://bkarin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0