What did you say?

You and me together
Through the days and nights
I don't worry cause everything's gonna be all right
People keep talking
They can say what they like
But all I know is everything's gonna be alright


Fruktansvärt förkyld. Fruktansvärt TRÖTT OCH LESS på kattskrället som är kåt som jag vet inte vad. Hon ylar nätterna igenom och jag har aldrig varit så nära ett nervsammanbrott som nu. Men det känns som att jag står ut pga världens bästa helg! I fredags var jag på ett litet galej hemma hos Sanna och Anna. Befarade innan jag somnade att jag skulle vara bakis men icke! Jag slog upp ögonen redan klockan 8! Vid tiotiden for vi iväg till paradisbadet och det var asroligt! Tyvärr råkade jag bryta mig när jag skulle visa att jag kunde gå ner i split. Men det gick bra, och i övrigt klarade vi oss utan skador (utom max som kom hem med en svart och svullen armbåge). Igår låg jag i soffan och surade för att jag hade tappat smaken. Men snällaste K lagade god mat (smaken kom tillbaka lite grann) och då kändes det mycket bättre!

Imorse var jag på vc för att kontrollera om jag verkligen hade aids i hårbotten. Det hade jag inte. Det var väl inte helt otippat att det var psoriasis när det finns inom familjen. Skönt att det är gjort för det har varit nära att driva mig till vansinne.

Nu ska jag in i duschen sen dejta studiegruppen.


Men först, en bild från paradisbadet;



Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggast!

2010-03-16 @ 14:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0