Pingvin.

Igår drog Frida upp att jag inte visste att pingvin var en fågel sen visade det sig att Simon inte heller visste! Följande samtal utspelades;

Simon: Jaha, men lägger pingviner ägg eller?
Frida: Ja, hanarna ruvar på fötterna, det har jag sett på naturfilm!
Simon: Happy Feet är ingen naturfilm..

Det var mycket underhållande, tror fortfarande inte att pingviner är en fågel..

Jennifer klagade på att jag inte har skrivit om krocken men va fan. Jag kom över ett krön, det var en olycka längre bort och en biljävel hade ställt sig mittmellan två filer och jag tror fan att någon hade hällt såpa på backen för bättre glid har jag sällan skådat! Så jag smackade in i henne. Det hade varit rätt intressant om någon hade filmat scenariot som utspelade sig. Jag gråter och skriker i telefonen till pappa, en annan hyperventilerar, camilla flyter runt som en osalig ande och camillas mamma tänker ta med sig carro på en promenad på motorvägen vilket slutar med att hon får sätta sig i polisbilen. Kaos var bara förnamnet!

Nu ska jag färga hår sen blir det outwalk! (utgång för er tröga)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0