Piaget min vän jag avskyr dig.

Jag lägger ner pluggandet nu. Tentan får gå som den vill. Men den här gången kan jag nog glömma att klara den. Men jag är glad ändå. Har haft en mysig helg med en älskling! Och lilla kissen såklart, men henne får man ju lite på köpet haha. Det var tänkt att Kristoffer skulle ha henne i medskogs den här veckan eftersom jag är borta hela dagarna men sedan insåg jag att de har en katt som är stor som ett hus så jag tvingar helt sonika hit pappa att kattvakta! Han är bra på det. Dock började jag tvivla när han sa att vi borde chipmärka henne eftersom han kanske kommer "råka släppa ut henne" någon gång i sommar när hon är där.

Jag hoppas att jag kommer vara vaken mer på den här veckans föreläsningar än vad jag var på förra inneveckans. Sov seriöst på 90 % av föreläsningarna. Katastrofstudent! Men natten innan förra tentan sov jag faktiskt 0 timmar så man kanske inte borde ändra på ett vinnande koncept! Synd bara att det är pensionärsvarning på mig nuförtiden när jag blir trött redan vid 20-tiden.

Nu ska jag in i duschen och tvätta ett stycke flodhäst!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0