Hujedamig.

I fredags var jag Emlan och sen for vi ut till Matfors och cicci och jag fick försöka peta i mig lite sallad trots mitt illamående. När de skulle se film gav jag upp och åkte till skb och Annas överraskningsfest, trevligt men man kunde ju ha mått bättre. På lördagen gjorde jag iaf det och drog en spontanutgång med Anna aka Hulkenlover. Mycket roligt och jag kom inte i säng förrän vid halv sjutiden vilket märktes på söndagen. Man är ju inte direkt ngn ungdom längre!

Nog om detta. Nu ska jag snart fara på stan och fika med humle och dumle. På söndag ska jag eventuellt till Hassela med K-fed för att prova mina snowboardskills igen! Efter det vet jag nog om jag måste sälja brädan eller inte haha

Jag har blivit ett sånt fruktansvärt hormonmonster och det måste ju bero på de nya p-pillrena. Jag skämtar inte om jag säger att jag i alla fall gråter minst 5 gånger om dagen. Jag har gråtit till Hogan know best, biggest looser, rederiet och simpson. Höll på att börja stortjuta igår när det inte fanns grillad kyckling på Ica. Grät som ett barn när jag såg Jennifer och H i webcamen. Det finns liksom ingen hejd! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0