Döden.

Igår kväll var jag säker på att döden utklädd till huvudvärk hade kommit för att hämta mig. FY FAN vilken pain. Visste inte om jag skulle blunda eller ha ögonen öppna. Till sist började jag skratta för det var löjligt hur ont man kan ha innan man kolar vippen. Nog om det.

Idag har Emelie, Othilia, Maria, Nicke och jag svettat oss igenom boda borg. Okej, vi klarade bara 4 banor men det var på tre timmar. Man är ju inte direkt smidig nuförtiden. I helgen ska jag dock visa min bikiniform då hela packet (Jag, Pia, Hilma, Max, Kristoffer och PAPPA!!!!) åker upp till paradisbadet. Om pappa har smalare ben än mig kommer jag aldrig att lämna bubbelpoolen.

Nu ska jag städa upp här, sen plugg och sen tänkte jag unna mig lite tid i kärringgrillen!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0