Herregud.

Pappa har just tre gånger. Första gången var han halvtrevlig och sa hallååå hallååå? typ som att jag inte hördes. Sen la han på och ringde upp igen och halvskrev vad i helvete!!!! Sen la han på och ringde upp en tredje gång och frågade VAD I HELVETE DET VAR SOM HÄNDE?! Ursäkta då att en viss person (kristoffer alexander björk) tvättade min mobil i tvättmaskinen så den funkar halvdant. Han hade varit ute och testat sin nya syn, han gjorde ju en sån där laseroperation igår. Jag blir halvirriterad över att han får gå omkring och se bra medan jag knappt ser vem jag vaknar bredvid...hoho men jag kan oftast urskilja kristoffers jättekrull. Jag tror dessutom han och katten är i maskopi med varandra för förut hann jag skymta hur hon hetstvättade min mobil med snusktungan.
Nu ska jag till Frida och umgås. Hade tänkt sola innan men jag somnade om, hade eg tänkt motionera också men K har lovat en springtur ikväll. Jag känner mig mkt nöjd eftersom Nicco vägrar springa. Tyvärr sa Kristoffer igår att han bara orkar springa ett par meter men jag kunde ju springa i förväg så kunde han försöka komma ikapp. Kul kille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0