Tjoho!

Jag har avaktiverat min facebook för jag tycker bara att det är skit, så det så. Så jag tänkte börja blogga istället!

Det har hänt senaste tiden:

  • Jag är 100% säker på att jag har kuggat min första tenta, mår lite illa över det faktiskt.
  • Jag grät i flera timmar för att jag fick ett e på en uppsats. Fick en uppläxning av syrran och Kristoffer att sluta vara en sån prestationsprinsessa.
  • Fick ett c på en annan uppsats och grät då också.
  • Bakade kanel och vaniljbullar igår för första gången. Vaniljbullarna vart toppen, kanelbullarna smakade ved.
  • Kristoffer har tvingat med mig på Harry Potter på bio och nu har jag fastnat för filmerna och haft maraton de senaste två dagarna.
  • Jag och Frida var ut och dansade nykter. Frida höll på att hamna i slagsmål och jag var mest generad över att Kristoffer dansade som Ricky Martin uppe på scenen.
  • Hittat en kamera hos pappa med massa bilder från när jag bodde på södermalm vissa av er borde vara väldigt nervösa. T ex Nony figurerade på ca 60 % av bilderna!
  • Vi har förlovat oss! En blankpolerad titanring sitter just nu på fingret och det känns helt rätt!

Här kommer några av bilderna jag hittade på kameran:
















Nu ska jag springa och väcka Kristoffer! Han påstår att han är sjuk men jag tror snarare hans trötthet beror på att han satt uppe och spelade till 05:30 imorse!

Kommentarer
Postat av: Nicola Stewart

hahahah.. gud vilka gamla bilder!

2011-01-03 @ 19:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0