Nightmare on Korstavägen

Fy fan ska man aldrig få sova en enda natt? Vaknade 04:51 av att någon dum jävel plingade på dörren. Smög fram som en panter till dörren men eftersom vi inte har något titthål fick jag försöka titta genom ett större nyckelhål lite längre upp på dörren. Såg ingenting men väckte Kristoffer och sa att jag trodde att kinesiska maffian stod utanför. Sen låg jag hur länge som helst och kom på olika teorier. Var det ett hot för att jag bokade tvättstugan i 8 timmar igår? Var det någon som tänkte smacka in en bomb i brevlådan? Var det störningsjouren för att Kristoffer snarkar så högt? osv osv. Till sist somnade jag och drömde att jag tappade en tand. Var ganska glad för jag hatar den tanden. Vaknade av att pappa kom hem hit och skulle laga en lampa. När han nyss klev upp på en stol ramlade ena glaset ur glasögonen ur haha. Varför känns det som att jag bor i ett dårhus?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0