idiot

Jag som bara skulle äta lite och fortsätta städa har tryckt i mig ca 48 mackor. Nu mår jag illa. Och förstår varför jag inte ser ut som så smal-bilden längre.

Ikväll är det bingolotto och jag har en dubbellott! Tänk om jag vinner en miljon va! Då ska jag skaffa mig en privat mattelärare, en personlig killare (som killar mig på ryggen med nyckel utan gnäll om kramp i armen), en apfarm och ett hus där jag kan bo med 55 katter och ev Kristoffer. Och kanske pappa kan få bo där också så han kan klappa katterna.

Imorgon kommer kristoffers föräldrar hit och grattar honom. Förmodligen okristligt tidigt men det ska bli trefligt! Sen ska vi till papa bear och äta lunch och ha trevlig samvaro! hahahah vilket skämt en av julklapparna till honom är en rubiks kub. Han påstår att han har något form av rekord så nu vill jag allt se vad han har att komma med! Iallafall. Sen ska vi till medskogs och kramas med Kristoffers familj. Katterna är ett obligatoriskt inslag hela dagen. Gud vad hemskt jag är en sån kattkärring att jag måste söka hjälp snart.

Hittade förresten en gammal bild på Britt-Marie. Gud vad hemskt men hon var verkligen den absolut fulaste kattunge jag har sett i hela mitt liv!



HAHAHAHA vilken ful katt!!!!!! Är inte helt säker på om hon var en kattunge eller en fladdermus!

Nu är jag inte säker på om hon är katt eller en säl.. hon är bara så liten och ullig. Mindre tassar än kattungen.





Nu ska jag slå in julklapps!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag är så stolt över dig för att du börjat blogga igen! Nu känner jag mig taggat att göra en design åt dig om du lovar att din blogg inte handlar till 98% om katterna :P För då döper jag om dig till Galna katt-tanten på min blogg bland länkarna! :D



BUT I NEED PICTURES to the header :D

2010-12-23 @ 22:55:10
URL: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0