Aber jaaa

Jag trotsade magen och for ut en snabbis på ÖoB för att köpa sköljmedel. Sen kände jag mig tvungen att slänga in ett getöga på kicks. Kom ut med en parfym och TVÅ cellulitkrämer (mmh) rikare. Celluliter, snacka om djävulens verk!

Den här parfymen köpte jag iaf. Tror jag, det kan lika gärna vara en bild på en karlparfym men skitsamma. Skillnaden är hårfin! När jag blir rik ska jag dock införskaffa Dolce Gabbanas The one. Tycker att 1100 för en parfym är i överkant..minst sagt. Just nu måste jag prioritera kurslitteratur haha




Nu ska jag städa! Vi har hur mycket tvätt som helst och Kristoffer skulle lägligt nog fara och jobba. Själv får man slita i ett evigt mörker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0