Tycks aldrig ta slut.

Mycket trevlig dag. Varit med Frida och fantastiskt söta mejabebisen som jag försökte tvinga till lite bebisgos men hon ville hellre bita mig i foten. Jag har även återupptäckt gungan och vilken rolig uppfinning det är, jag har därför försökt manipulera kristoffer till att ta mig till en gunga imorgon!

Kristoffer pluggar för närvarande och jag gör inte ett smack. Funderade på att beställa hem samtliga astrid lindgrens filmer men det skulle ju för fan bli asdyrt. Jag önskar mig alla helt sonika i julklapp istället.... HAHAHAHAHA JAG HÖLL PÅ ATT SKRIVA HJULKLAPP!!!!

Nu ska jag lyssna på Melissa Horn och sakna Thessa lite grann!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar du inte din gamla syster lite?

2009-09-15 @ 10:14:09
Postat av: Frida.

Melissa Horn är grym!!

Göteborg saknar dej, när kommer du?! (:

2009-09-15 @ 21:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0