Bra dag.

Efter lite vånda och mycket nervositet så gjorde jag mitt cellprov. Det första ST (snälla tanten) sa när jag kom in var; "oj, här har vi en nervig tjej". Ja, det är väl det minsta jag var. Gynstolen är inte bara världens uppfinning den ger mig ångest och jag gillar inte att känna mig totalt utlämnad. Men ST var förmodligen världens bästa och det gick snabbt och smärtfritt. När allt var klart sa hon; "nu är det värsta över". Nu tycker jag ju iofs att väntan känns lite jobbig. Hon passade på att inflika innan jag gick att jag inte har cancer. Nog för att hon kanske ville trösta mig men hur fan kan hon veta det. I en svag sekund hade jag lust att slänga fram ena bröstet och skrika "MEN KÄNN KNÖLEN HÄR DÅ, IBLAND STICKER DEN TILL OCH MED UT!!!!!" Man kan inte säga vad som helst till en hypokondriker. And that´s that.


I övrigt har jag jobbat idag och pratat med min coach och from (förhoppnin
gsvis) första oktober går jag ner på 80 %.  Det känns som att jag aldrig har någon tid över, jag hör aldrig av mig till någon, jag orkar inte göra något hemma och jämt när jag kommer hem är jag trött och grinig och allt går ut över lambi. Sen får jag väl hålla mina tummar och tår att jag kommer in på ett program till våren så jag kan börja plugga.


Nu ska jag försöka få tag i Emelie igen och höra hur det är med lilleman. Sen är det väldigt välbehövligt med en dusch för det är sjukt varmt i lägenheten.

 


Kommentarer
Postat av: jennifer

Vad tur att du gått ner på 80%. då kanske du hinner blogga lite mer!!!!! Jag förväntar mig nämligen det av dig nu när jag ska flytta.. sådetså!

2009-09-02 @ 01:35:28
URL: http://jempis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med föregående talare angående bloggningen. Till och med jag uppdaterar oftare än dig nu!

För övrigt har jag beslutat att jag ska skita i mitt cellprov...

2009-09-02 @ 21:30:35
Postat av: Jennifer

Det vore ju nice, så kanske man kan får se skymten av dig lite oftare :P

2009-09-03 @ 00:11:20
URL: http://neffrus.blogg.se/
Postat av: Karin

H och jag sitter o kollar på turkenbilder. H vill informera dig om att det idag med dagens teknologi finns möjlighet att redigera bilder och således behöver du inte dölja finnar/missbildningar med fingrar eller colaburkar. Just so you know. Love & kisses xoxo /K

2009-09-04 @ 22:10:41
URL: http://bkarin.blogspot.com
Postat av: "Anonym"

Måste tyvärr hålla med Jennifer. Du bloggar alldeles för sällan Lisa! Det är ju roligt att läsa om hur ditt liv fortskrider!



Vem är jag? Det har du inte med att göra ;)



Du verkar ju vara lycklig vilket också gör mig lycklig :)

2009-09-05 @ 22:20:47
Postat av: "Anonym 3"

jag tror det är ett ex till dej, lisalou! men jag har eg lika lite koll som du :P

2009-09-12 @ 18:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0