Fredag.

Igår slog jag mig ihop med Frida, Meja och Simon och åkte till Simons syster. Det var mycket trevligt och vi hann avverka diskussionsämnen ända från tänder till bajs. Jag ahnn även göra ett snabbt uppträdande med lilla snigel nere vid majbrasan. Sen kom lammet och vi åkte hem pch jag hann bara ta en dusch och lägga mig ner så sov jag som en stock.

Idag, jobb till 12:45 sen åker vi ner till syster och maxen! Nu åt jag iofs lite tårta igår men eftersom idag är det helgdag ska jag äta godis hela vägen ner, det slutar väl med att jag fontänkräks redan i svartvik.

Näe, nu är jag tom på svammel förutom..


FLONIIIIIN KASTA DEN TILL MIIIIIIIIIIIG...

Kommentarer
Postat av: Karin

Trevligt trevligt.

Själv åt man en frukost i det gröna. Det är helt sjukt sommar här nere! Har även trumvirvel betalat resan!! trumpetfanfar Hurra Hurra Hurra!

2009-05-01 @ 21:21:15
URL: http://bkarin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0