Fredag.

Min livsglädje försvinner en aning när jag måste jobba helg. Konstigt nog är det här den enda helgen jag jobbar den här månaden och jag överväger starkt att inte jobba extra. Jag är fortfarande trött efter att ha jobbat typ alla helger fram till nu. Nu har jag legat förbannad i sängen i någon timme. Jävla maskinshelvete som håller på utanför fönstret. JAG. BLIR. TOKIG. Det lät som de höll på precis ovanför mitt huvud. Sen när jag skulle vända mig om för att få lite tröst petar lammet mig i ögat för att "jag låg för nära." Jag känner mig oerhört uppskattad.

Nu ska jag ligga på soffan och vänta på att frukosten blir färdig, och sen jobb då of course.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0