Bajsvecka.

Den här veckan jobbar jag 6 dagar och det kan man ju tycka vad man vill om. Nu har vi iaf precis nyss ätit frukost efter jag har rundat sidsjön två gånger här på morgonkvisten. Igår var jag dessutom väldigt imponerad av mig själv när jag först sprang på morgonen sen var jag och preggo-jennifer och simmade. Jag trodde att jag hade krossat samtliga revben imorse när jag vaknade men nu börjar det räta till sig.

Här har ni några mästerverk att kika på;



Skansen: där alla exen samlas efter avslutat förhållande.




Syster och Max





































Vi åt langos en hel helg och jag gick upp ca 22 kilo.



Världens finaste bild och finaste Emelie och Lucas!



Kommentarer
Postat av: Tony

Gott med romN? ;)

2009-05-14 @ 14:32:15
URL: http://adicto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhhh langos vad gott, Steffo har lovat att han ska göra det till middag imorgon, men jag skippar gärna dom där 22 kilona ;)

2009-05-14 @ 21:12:09
Postat av: Maja

Vad mkt fina bilder fina du! Särskilt partyhattarna var heta ;) Så glad att vi hann ses! Och jag längtar tills vi ses igeeen! :D

2009-05-15 @ 13:54:50
URL: http://majo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0