Tjaaaaat!

Jag är en aktiv bloggare! I fredags var jag och sanna stekpanna på open mind, och i lördags var jag med hot mamas Frida och Emlan på Aveny. Jag var så sjukt trött i lördags natt att jag tror att jag somnade samtidigt som jag pratade haha.

Igår hämtade jag Jennifer ute i Bergeforsen och sedan plockade vi upp Thoran och åt suuuuushi. Jennifer åt för övrigt en sked med wasabi innan hon hade insett vad det var för något. Man kan fan aldrig vända ryggen åt den ungen! Sen var jag iväg på ett hemligt uppdrag. Det har varit en jävligt märklig natt. Jag har vaknat flera gånger och inte vetat om jag har sovit eller inte. Kan bero på att någon har travat omkring som en törstig häst också.

Idag ska jag umgås med Fridus och INTE STÄDA. Jag tänker aldrig städa min lägenhet. Fan vad skönt nu känner jag ingensomhelst press över att bo på en soptipp!


Kommentarer
Postat av: jennifer

ja.. haha lisa min skitunge, du skulle mörda mig om du visste vad jag gjorde bakom din rygg. haha

2009-03-04 @ 19:15:36
URL: http://jempis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0