Reeeeeeeeeent!

Mitt kök är sjukt rent nu. Inte så konstigt kanske när jag och lammet städade i två timmar! Jag hann dessutom, rensa upp i hallen och imorgon tas det tag i sovrummet och badrummet. Jag gör mitt bästa för att få honom att rensa avloppen och jag tror att han har gått med på det bara han får låna ett par handskar.

Nu ska jag fortsätta se rosings flopprogram och vänta på min sallad från gonzalos! Klockan 21 börjar housie! Synd att det är säsong 4 och jag har bara sett typ 3 avsnitt från säsong 3 men skit samma. House som house! Jag är alltid lika kär i honom ändå.

Kommentarer
Postat av: Little lamb!

du o din avloppsrensning!!!!

2009-03-12 @ 12:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0