Jävla klimakeriekossa.

Jag ska stanna hemma och dö av cancer eftersom jag inte får komma till vårdcentralen, såhär sa häxan som ringde;

"Vi kanske kan kalla dig om 2 månader men vill du verkligen att de ska operera dig då, för då kan du ju faktiskt inte vara ute i solen"

Nähä, men är det bättre att jag dör i hudcancer då jävla idiot...sa jag inte. Men jag hade god lust. Nu ångrar jag att jag bytte vårdcentral för ljusta har iaf en de gulligaste sköterskorna ever. Bortsett från att hon en gång sa att jag antingen hade klamydia eller var gravid när det senare visade sig vara bara en vanlig urinvägsinfektion.

Kommentarer
Postat av: nicco

hahahaha vaa! sa hon verkligen så? ring mig!

2009-03-23 @ 20:01:26
URL: http://blog.st.nu/niccis/
Postat av: jempa

i sånna där vardagliga situationer kanske du ska ta å vara lika bitchig som du är i bloggen gumman :P

Men jag älskar dig iallafall puss puss

2009-03-23 @ 20:57:00
URL: http://jempis.blogg.se/
Postat av: Anonym

klimakeriekossa.....HAHAHAHAHA...Rosing....

2009-03-24 @ 11:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0