Förlåt.

Jag har kanske har försummat de viktigaste människorna i mitt liv. Och de är de människor som jag ser som min familj. Dom som jag ANTAR att jag alltid kan komma tillbaka till. Ni förstår kanske att jag älskar dessa brudar lika mycket som min egna familj!













Inte speciellt smickrande men hur mycket jag älskar er kan inte beskrivas med ord. Det är ni som är MINA brudar!! Sen att jag nu träffar tjejer som betyder mycket för mig gör ingen skillnad, jag räknar er till min familj.



Kommentarer
Postat av: jennifer

öööh ok, undra om jag ska ta å lämna tillbaka det där påskägget fullt med godis till affären (som jag köpte idag till dig)haha nää.. skoja ba

2009-03-27 @ 23:06:42
URL: http://jempis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är jag fortfarande familj? Puss Sis

2009-03-28 @ 20:17:13
Postat av: karin

en lisa för själen

2009-03-30 @ 10:46:53
URL: http://bkarin.blogspot.com
Postat av: nicco

haha fan vad du har tagit i ;)

Anyway, jag är bannad från Åre kan jag ju lova. Ring mig genast!

2009-03-30 @ 17:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0