Find my way back home.

Jag känner mig en aning desperat gällande kläder. Jag funderar på att gå i mjukisar och oborstat hår. På tal om hår så dök jag ner i säng igår efter att jag duschat och imorse var jag så trött att jag bara satte upp det innan jag åkte till jobbet. Detta resulterade i att jag fick en hjärtinfarkt light när jag såg mig själv i spegeln. Jag har ju för fan afro!!! Om jag slutar borsta håret behöver jag ju aldrig använda min volumaster. Inte för att jag brukar använda den speciellt mycket ändå. Nu MÅSTE jag noppa ögonbrynen omedelbart. Dom ser ut som två vettskrämda tusenfotningar som har lagt sig och vila ovanför ögonen. Fruktansvärt. Sen ska jag fortsätta gråta över min garderob.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0