Dead and gone.

Jag spendera lite pengar ute i Birsta igår med flickvännen innan jag åkte och sov hos lilla lammet. Nu kom jag precis hem och måste akuttvätta och städa upp den här röran. Det kommer sluta med att jag tvättar en maskin och inte städar ett dugg. Jag ska tvinga sanna eller jennifer imorgon när de kommer över. Någon nytta måste dom väl kunna göra?! Nu måste jag leta upp mina jeansleggins och tvätta dom i 700 grader så att de kanske kanske blir liiite mindre.


Förresten lärde jag mig ett nytt ord idag, PÄLP! Jag hade fan aldrig hört det förut men det var roligt! Det ska jag börja använda så ofta som det bara går.



Kommentarer
Postat av: jennifer

ah.. men fetglöm att jag kommer komma nu din lilla utsugare haha

Jag tycker vi åker till Peter och förfestar där ist!

Puss påre snärtan

2009-03-06 @ 20:59:56
URL: http://jempis.blogg.se/
Postat av: lammet!

men pläp!! inte pälp

2009-03-06 @ 22:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0