Aaaaahahahahaha



När Nicco visade mig den här första gången höll jag på att dö. Jennifer även kallad den humorlösa skrattade inte en enda gång.

I fredags hände detta;






Nej, det är inte cykelbyxor, det är strumpbyxorna.






För övrigt så råkade jag kräkas igår kväll när jag råkade dra upp något oidentifierbart objekt ur avloppet i duschen. Fyyyyyyyyyyyy fan var vidrigt. Nu ska jag städa och vänta på att vårdcentralen ringer. Lammet informerade nämligen mig imorse om att jag borde kolla ett av mina födelsemärken. Han måste vara med i någon form av organisation som vill få folk att tro att de har cancer för han sa samma sak till Nicco igår. Nåväl.

Kommentarer
Postat av: Frida

hahahaha jag tror jag avlider. Kattens dagbok var kanske det roligaste jag hört på länge!!! HAHAHA

2009-03-23 @ 13:21:02
URL: http://fridelixen.blogg.se/
Postat av: jempa

ja dras mer till kiss&bajshumor!!!!

2009-03-23 @ 23:20:53
URL: http://jempis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0