Jennifer och jag.

Jempa kräver lite uppmärksamhet i min blogg så då får hon väl det då. Hon står fortfarande i duschen medan jag håller på att svälta ihjäl eftersom jag inte kunde äta någon middag igår. Hon har skött sig utmärkt, det var bara lite tjat i bilen ner. Typ "sätt på tarkan" eller "måste du läsa sms när du kör 160 km/h". Hon steker i solen och jag svettas under ett parasoll dagarna i ända men jag är fortfarande browner! Men jag noterade att hon börjar komma ikapp så imorrn blir det inget umbrella minsann.





Pga dålig bloggning bjuder jag på den här fantastiskt osmickrande bilden på mig själv när jag ser ut som en fläskpannkaka!















Näe det går så segt att jag avrundar här, see you lataaaaaaaa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0